דרמה בארה"ב: "חשד מבוסס" כי ה-FBI ומשרד המשפטים הגנו על קלינטון

    מוטי סבן No Comments on דרמה בארה"ב: "חשד מבוסס" כי ה-FBI ומשרד המשפטים הגנו על קלינטון

    חקירתה של הילרי קלינטון שיצאה נקייה מהפרשה הכעיסה את הציבור הרפובליקני ויצאו באמירה כי החקירה מושחתת | לאחר בדיקת מבקר משרד המשפטים הוא מוצא "חשד מבוסס" שאכן הייתה כאן הפרה של החוק הפלילי. אמריקה סוערת

    צילום: FBI פייסבוק
    23:02
    01.05.24
    אבי יעקב No Comments on מקסימום איכות במינימום מחיר: טיולי בין הזמנים זה מקס סטוק

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שערורית המיילים של קלינטון לא נשכחת, אם בבחירות לנשיאות ארה"ב קראו תומכי טראמפ להשליך אותה לכלא, וטראמפ הבטיח לטפל בעניין. היום (חמישי) התפרסם בארה"ב כי מבקר משרד המשפטים האמריקני שפתח בבדיקה מקיפה האם בפרשת קלינטון עברו ה- fbi ומשרד המשפטים האמריקני בתקופת אובמה על החוק והגנו על קלינטון.

    היום מפרסם מבקר המשרד את תצהיריו לפני פרסום המסקנות, לפי העיתונאי פולי ספרי: אכן מבקר המשרד מצא "חשד מבוסס" שהייתה הפרה שך החוק הפלילי בהתנהלות שתי הרשויות הללו, בחקירה של הילרי קלינטון. ממצאים אלה יוכלו להביא לידי כתב אישום חמור כנגד המעורבים ע"י שותפו של המבקר ג'ון הובס. החשודים המרכזים שעלולים למצוא עצמם על ספסל הנאשמים הם ג'יימס קומי ראש ה-fbi וסגנו אנדרו מקבי ושרת המשפטים לשעבר לורטה לינץ'. ושני סוכני ה-fbi ליסה פייג' וםיטר סטרזוק.

    הפרשה הזאת היא חומר נפץ בארה"ב מכיוון שהמחנה הרפוליקני הרגיש שרשויות האלו רודפות אותו לשווא, ובמיוחד פרשת רוסיה ארה"ב שניסו להכניס את טראמפ לתוכה יכולה להעיב על החקירה, אם אכן יוגשו כתבי אישום, ייתכן ויתקיימו הפגנות ענק בארה"ב לניקוי השורות במקומות אלו והחזרת האמון לעם האמריקני, ייתכן ותחודש החקירה בעניינה של קלינטון. וטראמפ ייצא המנצח הגדול מכל הפרשות המבעכות הללו, בו הוא צדק מהתחלה שדיבר נגד החקירה החפוזה של הילרי.

     



    0 תגובות